Subject: Tutermaa sidevõrgu projekteerimine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 09:39:09 +0300

Tere

Projekteerin Harku vallas, Tutermaa külas sidevõrku. Kuulsin, et teil on
plaanis 8 Tallinn-Paldiski manateed rekonstrueerida.

Kas oleks võimalik saada teilt projektist väljavõtet 8 Tallinn-Paldiski
manatee  lõigul 22km kuni 22.5 km? Saaksin arvetada teie projektiga.

Lugupidamisega

Lea Toomet

Projekteerija

53038426

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Fiberup OÜ

Turu põik 4/1

50106 Tartu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.